fredag 13 juli 2012

Åldersnojig fredagen den 13e

Jaha, så var det bara en vecka kvar så ska jag stå däruppe på gågatans scen igen, värst av allt är att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska sjunga! Helt hopplöst! Ni får gärna komma med tips, mittiallt så räddar just Ditt tips min fredag!
Samma kväll kör vi ju med That 80's Show på Watts Up, även detta på Jakobsdagar, och det får ni bara inte missa! It's gonna be great!

Just nu befinner jag mig på blixvisit i Vasa, kom hit igår kväll och for iväg på bio med Jenna och Jonny - The Amazing Spiderman! Måste säga att den var helt suverän, en perfekt balans mellan humor, action och skrämselhicka, till och med Jenna gillade den, fast hon inte är ett så stort fan av Superheromovies! Kvällen bjöd på enorma skrattsalvor och ett par byxor som sprack i grenen. Vasa är underbart!

Just nu har jag lunch, har köpt födelsedagspresenter åt mig själv från mamma och pappa, i morgon blir jag ju gammal... enligt mig. Har redan fått diverse meddelande om att jag ska njuta min sista dag som 21-åring för i morgon är jag skrynklig och ful. Tröstande.
Överväger att gå via en frisör för att be dem sätta in en slinga i valfri, gräll färg, bara som en liten, oskyldig protest. Ja, så får det bli. efter det ska jag skruva en säng, för att bevisa för mig själv hur duktig och vuxen jag ändå är..
Sen ska jag åka hem till Jakobstad och baka marängtårta åt 60pers. Så..

Let's get to it!

1 kommentar:

Jenny sa...

Grattis sara, sådär lite försenat men ändå :)