tisdag 31 juli 2012

Ofrivillig wet t-shirt competition

Idag bestämde jag mig för att golfa efter jobbet för omväxlings skull, det var damkväll och tävling så jag var på hugget trots att jag inte spelat på ett tag. Min vanliga tur bjöd såklart på regn, och det var inte lite regn det, och jag var ju såklart den enda utan vare sig paraply eller regnjacka. På två minuter var min vita t-skjorta genomskinlig och jag var rätt tacksam för att mina underbyxor var diskreta under mina ljusa shorts. Jag fick låna en "regntålig" jacka av hon jag spelade med, tja, den blev så tung av regnet att jag inte längre kunde slå, vi fick alla avbryta. Men skoj hade vi, så länge det varade, nu ska vi bara se om dagens händelser drar med sig en ordentlig förkylning, jag är på god väg från tidigare redan...



Inga kommentarer: