torsdag 10 januari 2013

A bumpy start

Lite motigt har det allt varit de senaste veckorna. Men jag lever vidare. Det kommer väl alltid gupp, det gäller bara att ha tillräckligt bra stötdämpare.. Jag har bytt lägenhet här i Vasa, och bor just nu tillsammans med en gammal kamrat från musikerskolan jag gick på. Och Rosa är ju med förstås. Dock har även hon varit lite deppig över miljöbytet.. de senaste veckorna har hon spenderat i Jakobstad med min familj och alla djur, så inte så konstigt att man får lite tristess när man väl kommer tillbaka hit.

Tänkte bara kika in och visa att jag lever, vi har inget internet ännu, men när det är igång tänkte jag försöka bli lite duktigare på det här med uppdateringarna igen. Mitt nyårslöfte var nämligen att antingen bloggar jag bättre, eller så lägger jag ner den helt. Punkt. Vi ses!



Inga kommentarer: