söndag 13 januari 2013

En dag i Vasa



Livet i Vasa börjar så småningom få en ny rytm igen. Rosa är tillbaka, vilket även innebär att rutinerna börjar komma på plats. Min kropp har börjat skrika efter fysisk ansträngning igen och ibland blir det till och med två långa löprundor om dagen, med två vilodagar i veckan, lördag och söndag. Idag gick jag däremot långt ut i Vasklot med henne, till hundparken, för att hon ska få öva sig lite på att träffa andra hundar. Det gick helt suveränt, över all förväntan. Övning ger färdighet. Nedan har ni urdåliga mobilbilder på ett underbart vackert Vasa.





I kväll har jag bara tänkt ta det lugnt, jag tror till och med att jag ska baka eftersom det är något av det mest rogivande jag vet. I morgon väntar jobb igen, men det är inget jag ska ge någon tanke åt i kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vackert och rofyllt. vila och njut