torsdag 6 oktober 2011

Klagolistan

Fashionweek här i Rewellcenter har startat i snigelfart. Hoppas innerligt att Sabina får en bättre dag i morgon, eller mer folk iallafall. Det är nog regnet som är boven, och veckodagen. Fashion-Thursday är inte lika glammigt som Fashion-Friday..

I morgon är det tänkt att vi ska åka på Finland-Sverige match i fotboll till Helsingfors. Feelis? Sådär. Jag gör det mest för min fotbollsivrige pojkvän. Jag, som satte skorna på hyllan för ett par år sedan tycks ha blivit totalt rentvådd från allt som heter intresse för fotboll, förutom när det kommer till Jaro då. Skulle kunna åka till Grönland för att se en Jaromatch! (nog för att Grönland ligger på listan över drömresemål så Jaromatchen där skulle vara en liten bonus, men you get the point.)

Och varför, varför, varför måste VR alltid höja sina priser?! Va? Priset jag räknat med för tågresan överskreds HASTIGT och jag känner mig fattig som en kyrkråtta när jag tänker på det äckliga priset en icke-studerande får betala för att ta sig till Helsingfors! Mår illa.


Förövrigt, och för det sista, jag småsaknar tjejerna nedan något enormt!
Jag saknar Strampen enormt, men dessa tu är såna man saknar bara för att dom är dom.



Inga kommentarer: