måndag 24 oktober 2011

Som en boll

Hej på er!

Det var ett tag sen sist, det har verkligen varit mycket på gång här i Vasa med loppisbord och allt, det är nu i rullning och sakta men säkert reder allt ut sig. Själv har jag en hel del jobb denna vecka, tog mig an två Strampenskift i slutet av veckan, och utöver detta ser det ut som att jag jobbar varje dag denna vecka, förutom söndag då. Hunden växer som ett skott och ikväll ska jag ta tummen ur röven och sätta upp några väl valdra inlägg på hennes egen blogg. Även här kommer det upp lite ikväll, så fort jag slått mig till ro i soffan.
Nu ska jag småläsa i en nyinskaffad, efterlängtad bok - Hypnotisören av Lars Kepler.
Någon som kan rekommendera?


Bjuder på ett sött Shibaklipp. Inte vår Shiba, men beteendet är slående likt. Pjasolappin vår!

Inga kommentarer: