fredag 29 juni 2012

Frånvarande veckorna i bilder...

Hej på er! I brist på tid får ni ett litet instagram-inspirerat inlägg på vad jag gjort de senaste veckorna:


 Gjort diverse bus med syster A..
 Haft några få underbar morgonmystimmar med lilla R...
 Varit gäst och fotograf på kusin J's bröllop
 Hittat en ny favoritdricka...
 Haft några fina kvällar på sommarstugan..
Beklagat mig över de 9 futtiga plusgrader vi hade för någon dag sedan, detta dock i samband med att jag körde golfbanan runt och städade utedassen..
Organiserat vattenkrig under en av de varmare dagarna, flickorna klarade sig dock bra utan mig..
 Kollat fotboll och upptäckt smarrigt, svenskt godis än en gång..
 Spelat en dålig golftävling..
 .. och vunnit en desto bättre.
.. och på söndag är jag förmodligen lycklig bilägare!

Inga kommentarer: