lördag 23 juni 2012

Jobbiga val

Hej på er!
Hade egentligen ett inlägg förberett åt er i utkastet. Men det kan jag inte använda nu så ursäkter om min frånvaro kommer i senare inlägg med andra ord.
Jag sitter som bäst i en bil påväg bort från villan var vi firat midsommar hela gänget. Vi stötte dock på lite komplikationer, så nu byter vi sovplats. Inget jag har något emot, men alla mina varma tankar går till den berörda.

Ibland kräver livet så många uppoffringar, och svåra sådana, och det är dom jag kämpar med för tillfället. Jag är in-och-ut vänd och känner mig så fruktansvärt självisk än en gång. Livet är så himla orättvist och jag har inte riktigt greppat och insett att man ibland måste välja bort något.

Hursomhelst. Klockan är snart halv fem på morgonen och vi har i övrigt haft en helt underbar kväll. Fina människor och god mat. Det är egentligen det enda som behövs midsommarN!

Vad har ni gjort under midsommarn=

Inga kommentarer: