lördag 4 augusti 2012

Ny Molly-Bloppis!

Känner det är dags för en nyrensning i garderoben, så jag tänkte att jag lika bra kan kolla intresset för plaggen här, vill man ha flere bilder är det bara att mejla så skickar jag dom per MMS, jag har nämligen ett sånt problem just nu att jag inte får in bilderna från telefonen till datorn...


REA! NYA PRISER!


SÅLD!!
 Odd Molly Gosee Short Dress, stl 1. Färgen är ljust rosa och klänningen i mjukaste bomull.
Underbart skön att ha som mysplagg, eller till vardags. Fint skick utan några slitningar.
40€/400kr


Underbara Annie Oakley tank i dark powder stl.1, denna är verkligen en masterpiece som kostade över 200€ i nypris. Fransarna är dock rätt känsliga och jag har övervägt att klippa bort dem då de börjat hänga en del,
men jag lämnar över det beslutet till eventuell framtida ägare, annars är denna i absolut nysick.
65€/650kr   50€/500kr


SÅLD!
Ni har hört det förr, men jag fortsätter påpeka hur vacker denna klänning är! Alltså, Alchemistry Dress i storlek 1, använd en gång och absolut nyskick. Mer välgjord klänning hittar du inte!
100€/1000kr



SÅLD!
#620 Rock a Fellow silk tank i vintage berry storlek 1. Superfint skick och en av mina absoluta favoriter bland silkeslinnen, men jag har för många så något måste bort.
50€/500kr  40€/400kr


Taradiddle Dree Dress, färg royal stl 0, i fint skick så när som på ett hål uppe vid ena axeln, detta går enkelt att fixas av någon SOM KAN (jag kan inte, 5 i syslöjd). Denna klänning är en av de vackraste jag vet och säljer den enbart för att den är lite för liten för mig. Ett riktigt samlarplagg. Byter gärna till en 1a i vilken färg som helst, men annars säljer jag den för
85€/850kr  70€/700kr



SÅLDA!
 Smallville bloomers, i mörkgrått stl 1, dessa är dock rätt elastiska i midjan och passar därför med fördel en storlek 2 också. Sparsamt använda och i mycket fint skick!
40€/400kr
SÅLDA!
Smirk Shorts, powder stl.1.
Supermjuka och härliga shorts med det lilla extra. Nyskick och endast använda två gånger.
45€/450kr  32€/320kr


Mängdrabatt utlovas som vanligt och är det någon som är intresserad av att erbjuda ett byte så är det bara att mejla eller kommentera härunder! För er som inte är bekanta med storlekarna kan jag upplysa om att storlek 0 motsvarar XS och 1 är allstå S.

1 kommentar:

Tina sa...

Jag vill köpa den första :)