torsdag 31 maj 2012

Upside down

Hej på er!

Känns som evigheter sen igen trots att det vara var sen i lördags jag skrev sist.
Konstaterade igår att jag jobbat 16 dagar i streck och då kan ni ju kanske förstå att orken och lusten till att skriva något intressant här är lite avlägsen. Särskilt som jag inte har något intressant att skriva.
Det händer massor här på golfbanan, och jag älskar att vara tillbaka trots allt arbete, jag njuter!
Skulle jag inte ha Rosa skulle jag förmodligen bo här, skojar inte. Men hon håller mig hemma, vilket nog är rätt bra ändå. Jag klarar nog en hel del jobb, har dock satt en gräns i sommar och den är nådd vid det skede att jag börjar drömma konstiga drömmar igen, som jag gjort de tre senaste somrarna. Detta är alltså den fjärde sommaren jag jobbar intensivt. Nästa sommar har jag "tänkt" ta sommarlov i form av att sköta Rosas planerade kull valpar.
Men sådant vet man ju inte säkert ännu hur det blir..

Jag har enormt mycket på gång i huvudet just nu. Vet inte riktigt vad som sker men jag är hemskt rotlös. Skulle vilja iväg nånstans samtidigt som jag gärna bara stannade på ett ställe. Svårförklarat jag vet.
Jag trivs med min situation just nu, men är samtidigt medveten om att jag gör folk otroligt förvirrande bara med att existera just nu. Haha, näe, nu blir ju detta flummigt igen. Kan ju avslutningsvis säga att jag saknar mitt piano enormt just nu, det skulle få mig att slappna av en hel del... :/

Inga kommentarer: