lördag 17 december 2011

En vecka

Nu är det bara EN vecka kvar till Jul. Och trots det konstanta, höga tempot så har julen ändå landat lite smått hos oss här i Sunabacka-Hult boden. Det är mysigt hemma, och vi har tagit oss tid till att göra det mysigt, det känns helt supergrejt! För vanligtvis skulle jag bara tänka att, okej, men vad är vitsen med att pynta här då det pyntas hemhemma i Jeppis. Men vid närmare eftertanke så är ju detta mitt hem nu! Så varför skulle jag inte mysa till det här då.

Idag har det varit så stressigt i butiken att man inte ens hunnit andas ordentligt. Jag är totalt slut. Man borde verkligen vara två under dessa dagar för man, oh man it's hard to be alone!

Men jag klagar inte, förra året vid denna tidpunkt så stod jag här, och det ni, det kan jag säga var tufft! Kö fram till dörren och ALLT skulle "bli som julklapp". Puh! Men då igen, det var här jag träffade Joel, så KokkolaBlossom har en speciell plats i mitt hjärta. Och vetni, på måndag har vi årsdag. Det ska vi fira alldeles speciellt.





Mamma och jag som klär granen en kväll före Julafton förra året.


Inga kommentarer: