torsdag 8 december 2011

Grå dag

Hej på er!

Har yrat på som en nykläckt kyckling de närmaste dagarna och sprungit på såväl jobb, som jobb som andra ärenden. På självständighetsdagen var vi hemma hos mina föräldrar och tog det lugnt och skönt och åt god mat.
Efter det har dagarna bara stressats fram.

Denna dag har bara varit ett käpprätt streck nedåt, men träffade Mio på banken och fick klämma ur mina värsta bekymmer, så det lättade något. Blev även lite festsugen efter vårt lilla samtal.
På söndag får vi finbesök, och då gäller det att slippa köksknivarna, och framförallt - hitta bra recept, vilket tydligen är lättare sagt än gjort. Någon som har bra tips på såväl småplock som på inte alltför komplicerade varmrätter?

Ikväll ska jag försöka uppmuntra mig själv och er med en låt, om jag hittar någon bra att sjunga in..

Sound good?

Inga kommentarer: