torsdag 1 december 2011

På tal om julkalendrar

Måste passa på att tipsa er! Är så lycklig över detta för det nämligen så att för ett tag kläckte jag och Sabina idén om en julkalender här på Seven Roses! Konceptet är enkelt: Nytt erbjudande varje dag.
Idag öppnar vi lucka 1 och bakom dem hittar vi Humanityarmband i mängd och massor.

På bilden nedan är förra årets armband, de är nu på -40%.
MEN, de nya armbanden, vilka jag tycker är om möjligt ännu finare, är på -30%, bara idag!
Dessa armband går i cognac, brunt, mörkbrunt, svart, guld, brons och silver,
och finns med både med och utan nitar eller swarovskistenar!
Det lönar sig att kika in så länge lagret räcker!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får betalt för att marknadsföra på din blogg...

Mio sa...

Det här gäller tydligen bara i den fysiska butiken, inte på webbshoppen?

Saray sa...

Mio, det gäller bara den fysiska butiken så vitt jag vet, tyvärr.
Och till anonym, skulle jag få betalt för detta skulle det nog vara till företagets egen förlust. Jag har så få läsare! :D Nej, jag tycker bara om att berätta vad som händer härborta, och så är det ju alltid roligt med lite fler kunder! :)

Stefan Nilsson sa...

Jag kör också en julkalender med bland annat träningsredskap och skönhetsprodukter på Biggest-Loser.se :)