fredag 16 december 2011

Well, isn't that obvious!?

Hittade denna vackra cirkel på internet och det slog mig att detta är precis vad jag, min kropp och mitt sinne lider av just nu. Det värsta är, att även fast man känner att man försöker tagga ner, är det ändå något som gräver där under ytan, precis hela tiden. Mitt huvud får ingen lugn och ro för något maler på där hela tiden. När slutar det? Malandet? När får jag känna att jag stänger av en sak för att bara sätta mig ner i soffan och njuta. Jag fortsätter tänka att om jag bara hade det och det så skulle det underlätta min vardag och jag skulle kanske kunna slappna av, men det är ju lönlöst! Jag fortsätter jaga nånting jag inte ens har en aning om vad är. Klart att jakten är ändlös då! Hur slappnar man av? Hur kopplar man av och hur stänger man av allt annat får att bara njuta?




Inga kommentarer: