torsdag 1 december 2011

1.12.2011

(Erika, såg dig strax efter att jag öppnat upp detta inlägg... ;)

Idag är det första december! Det är plötsligt inte många dagar fram till jul längre. Vi är ju redan inne på december! Jag älskar detta. Blir rentav helt varm i kroppen!

I morse väckte finaste Jole (jo, han heter så numera) mig och frågade om jag kikat i julstrumpan.
Vi har varsin julstrumpa på väggen i köket, där vi tänkte att vi sätter i små tankar åt varandra när det känns som att vi vill göra det. Men i huvudsak sätter vi dit nånting åtminstone varje torsdag (1:a, 8:e, 15:e, 22:a). Han har pratat mycket om "The Snowman" så länge nu, ni vet den som visas på teve varje julafton. Med sitt underbara drömska "soundtrack" Walking in the air. Så plötsligt hittar jag själva DVDn, tyckte det passade ypperligt att starta december med.
Själv fick jag en julkalender, men inte vilken som helst, utan en skraplottskalender. Jag som älskar skraplotter får ha spänning varje morgon nu med andra ord! :)

Njut av första december hörni, det är ett år tills nästa gång!


1 kommentar:

Erika sa...

Fasen, jag borde ha kommit in och köpt ett humanity armband!! :)