lördag 24 mars 2012

Hunger Games & O'Leary's

Hej på er! Kvällen blev låååååångt bättre än väntad igår då det visade sig att Dennis och Tobias spelade på O'Leary's igår. I pausen kom Dennis fram till mig att denna gång hade han minsann inte tänkt låta mig slippa undan. Så det hela slutade med att jag fick gå upp och spontanköra två låtar med dom. Det var helt suveränt, konstaterade att jag aldrig sjungit i en bättre mick och blev lite rädd för min egen röst, men enligt dom andra hade det låtit bra. Märks dock att rösten är riktigt otränad då den blir hes efter två låtar. Måste börja träna...

Nu är jag påväg ut genom dörren för att möta upp min gode vän David, vi ska se Hunger Games som hade premiär igår och efter det far vi till Lärrys en stund, jag känner för att dansa, men har lärt mig att det ska till en hel del öl för att få en kar med på samma noter. Vi får se hur det går.. :D

Ha en bra kväll iallafall! Så kanske vi ses ute i vimlet! :)



Inga kommentarer: