söndag 4 mars 2012

Veckoslutet

Ni får ursäkta alla uteblivna inlägg. Men helgen har varit full av händelser. Igår fyllde mina gamla barndomskompis Jonas 22, och efter jobbet bytte jag snabbt om och gick iväg till hans för att fira lite med resten av gänget. Det visade sig bli en helt lyckad kväll med många vänner man inte sett på länge, jag har alltid så himla roligt med pojkarna, pojkspolingen i mig väcks till liv igen och jag blir påmind om varför jag mest umgåtts med pojkar under min uppväxt.

Runt 00 på natten hamnade vi på en hemmafest, och det tog inte många sekunder för mig att inse att jag var så gott som en gammal tant där, och att jag inte hade ett skit att göra på ett sånt ställe, så jag gick hem genom stan. Det var rätt skönt det också..

En mycket trött jag vaknade i morse, åkte till Kokkola på jobb, bara för att inse att jobbet blivit dubbelbokat, efter några men och om så bestämde vi ändå att jag åker hem, och den andra stannar kvar i jobb. Satt någon timme i Kokkola på ett café och petade på pappas tab, innan jag svängde hemåt, förbi två loppisar hann jag också, men hittade inget av intresse.


Ikväll var jag på bio med David och Knuts, såg en Liam Neeson film som hette The Grey, den var riktigt, riktigt spännande, lite sorglig och bitter, men bra!
Nu är jag hemma och dödstrött, kollade igenom lite bilder och hittade bland annat dessa två, saknar mitt svall lite nog.. Och detdär röda!


Inga kommentarer: