fredag 30 mars 2012

Pampasveckan lider mot sitt slut

Hej på er! Idag har det redan hunnit bli Pampasfredag här i Vasa. Eller pre-pampas tror jag det kallas. Har inte deltagit på något annat sätt annat än att ha promenerat utanför Ollis- och Fontanaköerna med Rosa innan läggdags. Känner mig lite som en tant. Idag kom Nina inspringades med en knallrosa halare pådragen och typ världens största leende på läpparna. Blev lite taggad på att hitta på något ikväll jag också, men då igen, vad är vitsen då man jobbar följande dag, och man dessutom är rätt pengalös. Men jag tänker åtminstone hämta min hund och ta en vända via stan då jag ändå är igång, dom har stort jippo på torget nämligen. Blir avbytt halv 1 så vi ser om jag hinner.. Om inte så är det nu kanske inte världens största förlust det heller. Ha det bra alla!

Inga kommentarer: