fredag 22 februari 2013

The decision is entirely in your hands

Vill bara kika in innan jobbet och säga hej. Idag efter gymmet hade jag sådana lyckokänslor i kroppen att jag inte kunde låta bli att ställa mig framför spegeln och ta ett evighetsporträtt av min svettiga nuna. Varje gång jag ser tillbaka på bilden kommer jag minnas uppvaknandet jag fick efter dagens träningspass. För har jag fuskat med allt, slutat träna då jag tyckt det blivit lite tungt, fuskat med kosten, skjutit upp i äkta "i morgon börjar jag"-anda. Men nu sjutton! Nu har jag insett vad allt det här handlar om - det är ett beslut, ett beslut du gör här och nu, inte i morgon eller nästa vecka, eller efter-helgen-då-jag-för-sista-gången-äter-en-massa-godis. Nu. Nu har jag bestämt mig. 







För övrigt så är det såhär jag ser ut just idag. Stickad väst med ros på ryggen/Odd Molly, halsband/ICON, byxor/Lindex, bälte/mammas gamla och oversizetee/Boomerang.

1 kommentar:

Julia sa...

satan vad läckra byxor!