torsdag 26 mars 2009

Brumbrum

Jag har kört bil idag igen! Wrrooomm! Sa det där jag körde fram.
Jag tycker jag är riktigt duktig för att bara kört två gånger.
Men pappa tycker att jag ibland "saktar in som en dåre",
med andra ord börjar jag sakta in på tok för sent för att sedan tvärnita.
Blev även förbannad på växellådan idag, jag stannade FEM gånger när jag från stillastående skulle ut från en korsning, men det visade sig sedan att jag hade i treans växel i stället för ettan, inte så lätt då kanske? Skönt att köra på asfalt i alla fall, nu skulle vårblommorna få komma och snön smälta också...



Nu är jag tryggt hemma i säkerhet igen,
har ätit en rågbrödsskiva med jorgubbssylt och ost på, skitmumsigt, bör prövas!

Jag fick även en inbjudan till ett musikalläger idag,
blev så glad att de kom ihåg mig i år
fast jag bangade ur förra året så detta år är jag definitivt med!


Nu ska jag återgå till ingenting. I morgon blir det påskpyntning!


Inga kommentarer: