söndag 29 mars 2009

TANDVÄRK!

Jag har tandvärk så in in norden! Ouch! Ska ringa min tandläkare i morgon, är för rädd om mina tänder för att riskera att förlora någon av dem. Just nu är tandköttet runt tanden så svullen att jag inte kan tugga på vänster sida, något liknande har jag aldrig haft förrut.

Gårdagen blev en hemmakväll. Jag lockade håret för stämningens skull (se egobilderna) och sen tog vi det bara lugnt, eller, lugnt och lugnt. Vi såg på sjätte sinnet, för mig var det andra gången, såg den för drygt ett år sedan med vän E senast. Det var Kristians första gång igår, annars hade han bara sett fragment. Det är först andra gången man verkligen ser hur himla genialiskt uppbyggd den här filmen är! Wow.

Ikväll blir det Forrest Gump. Också en film man inte tröttnar på så enkelt. Bonus med den är att man inte behöver ligga och skrämma upp varandra med spökhistorier sen då det väl är sängdags. Sixth Sense är en sådan film...

Annars är allt bra. Jag körde till Bennäs idag, min tredje lektion. Det går som på räls, eller snarare som på hjul. Sen har jag också slått några golfbollar idag, min mobil funkar åter som den ska och jag är pank. Men det känns great för tillfället ändå.
Pengar är inte allt, men det hjälper en hel del dock... Vet inte när jag senast unnade mig något åt mig själv...


Inga kommentarer: