onsdag 9 november 2011

En liten blygsam önskelista

Jag har funderat lite över mina julklappsönskningar, i och med att jag sålt bort allt mjukt på loppis så vet jag inte riktigt om jag vill ha mjuka paket, förutsatt att det inte är ett presentkort då, för då får jag ju själv välja det mjuka. Så, detta har jag kommit fram till att jag önskar mig till jul:
(mor och far, ta detta med en nypa salt, det är ju bara önskningar)







  • Jag skulle vilja ha en symaskin - en bra, okomplicerad, lättanvänd sådan, för jag tänker börja sy.


  • Jag skulle också vilja ha en bil, en bättre bil, så Joel slipper oroa sig över om jag är på eller av vägen när han är på utbyte i Amerika.


  • Ett macro-objektiv till min kamera vore också bra, för jag gillar ju att ta kort, så därför.


  • Jag behöver pengar, så att jag kan hälsa på min Joel, åtminstone en gång under de månader han är borta.


  • Sen skulle ju ett fett presentkort till någon klädaffär vara riktigt najsig.


  • Lite mer tid vore finfint.


  • Men allra, allra helst önskar jag, att tomten ger mig ledigt på julafton, och gör att dagarna blir dubbelt längre på juldagen och jul annandag. Det skulle vara great stuff.

Inga kommentarer: