fredag 18 november 2011

Hemma i Vasa igen

Vi är tillbaka från ljuvliga London, hemma i Vasa hos vår lilla yrboll som för första gången på länge ska på besök till några Vasabor ikväll då vi ska iväg på nya Twilightfilmen klockan 21.
Jag har VÄNTAT SÅÅÅÅÅ på denna film! Vet att jag, som många andra låter som en liten tonårstjej, men jag älskar intrigen, jag älskar böckerna, och jag tycker verkligen de lyckats med filmerna - och ärligt talat finns det snyggare människor än vampyr-Pattinson, men han är rätt snyggt ögongodis live, och så har han en sångröst som får en att vilja skratta, gråta och gå sönder samtidigt (detta är positivt).

Detta står alltså på schemat, nu ska jag börja unpack här hemma och samtidigt se till att Rosa håller sig bort från väggar och tapeter nu när det kliar i mjölktänderna - de lossnar snart!


Inga kommentarer: