torsdag 10 november 2011

LONDON(with my)BABY!

Nu är det såhär, för er som inte redan visste, att jag tror starkt på det att min pojkvän är en av världens bästa.

Hemligheten som han ordnat för mig kläcktes för en stund sedan och i morgon visar det sig att vi åker iväg på en 5-dagars trip till inget mindre än LONDON! Hotellet var bokat och stationerat 200 meter från Buckingham. Under helgen ska vi tydligen bo på hotellet, shoppa julklappar för våra insparade loppispengar, gå på musikal och äta english breakfast, för att sedan åka och bo hos min faster och hennes två döttrar!

GISSA om det pirrar i magen!? Inte nog med att resan var färdigt betald och planerad, Joel hade snackat ihop sig med både min chef och arbetskompisarna. Allt var ordnat. Så i morgon efter mitt morgonskift på Strampen så åker vi iväg i full fräs mot Tammerfors, och vidare mot denna underbara stad!



Sa jag att jag var lyckligt lottad och egentligen inte alls förtjänar det jag får av denna fina människa varje dag?
Nu sa jag det.

4 kommentarer:

Fanny sa...

Ni ska ha e så superbra tär! NJUT! :)

milja sa...

Hoppas ni får en jätte fin och underbar resa och njuut! :D London är vackert och människorna underbara!

Malin Nyman sa...

Ååååh! Vad underbart! Hoppas ni får en superfin resa, jag är iaf väldit avundsjuk o sku gääärna byta plats me dej... :)

Anonym sa...

jo Sara, du förtjänar varje liten sekund. Ha det skönt!

Åsa