fredag 26 augusti 2011

Hejsvej!

Igår blev jag mot alla odds sjuk sist och slutligen, så det blev en hemmadag för mig, kändes rätt uselt med tanke på att vi har så få som kan jobba just nu... Men hårfärgen är fin och ny, tyckte det röda var snyggt, men det var som sagt inte det jag ville ha, så vi justerade det lite. Köpte en inpackning på samma gång också, det lär ju behövas efter all behandling!



Idag är jag Mollyklädd nästan från topp till tå, har en silkestopp från 2008 och ett par korta silkesshorts från samma år med leggins under såklart. Min sundance cardigan är från i år och finns ännu i butiken, på rea dessutom. ;)

Nu ska jag skynda iväg, ska försök hinna via posten innan jobbet, har nämligen beställt 4 böcker som jag bara väääääntat på att hugga ögonen i!

2 kommentarer:

Anonym sa...

whyyyyy..???? ur hair color was so perfect in red .
new haircolor now its little bit boring its make your face a lilbit pale and old =/

Saray sa...

pale and old! :D That was a good expression! The thing is, I liked the red haircolour very much, this time, it just wasn't what I was after when going to the haridresser. I wanted my haircolour to be more natural so it would match my natural haircolour when it grew out. Since I'm getting married in two years, I want it to be long and healthy, and the easiest way of doing that is, obviously, letting it grow, and second, not colour-treating it too much. :) But thanks for the feedback, I'll most definitely be a redhead again! And to be honest, irl, it's much more "redish" than in the pictures above. :)