onsdag 31 augusti 2011

Vad som gör en lång dag lite bättre.

Idag jobbar jag från 10 till ungefär 24. Det innebär 14 timmar jobb, borträknat andningspausen på en halvtimme som jag får genom att ta mig från jobb A till jobb B.
Detta har jag dragit på mig själv, jag tycker inte det minsta synd om mig själv och har en fin inställning om att "jaja, de kommer väl pengar iallafall...". Men jag måste säga att det var en underbar känsla när blivande jobbkompisen Sabina kommer och föreslår att dela på en av inkommande veckas jobbdagar.
JAG FÅR SOVMORGON! Jag, som blivit van vid att sova till 12 varje dag för att sedan börja jobbet mellan 16 och 19, ser detta som något underbart!

Andra trevliga saker som hänt idag är många trevliga kunder, bra försäljning av knepiga plagg.
Besök inklusive capuccino och Cosmopolitantidning av Joel.
Besök av Nina som även avslöjade att vi jobbar tillsammans ikväll! Sweet!
Införskaffade helgplaner.
En dag närmare vår lilla valp.


Jag har det bra jag.

Inga kommentarer: