söndag 7 augusti 2011

*Sjung som den ängeln du är!"

De två senaste dagarna har varit utöver all förväntan. Jag har fått träffa en enastående inspirationskälla, jag har fått två himla roliga musikerbjudanden varav det ena uppfyller något jag drömt om hela mitt liv, jag är så himla lyckligt lottad och jag vet inte riktigt vem jag ska tacka för att jag fått den röst jag har. Ja, vem ska jag riktigt tacka?

Jag känner för att tacka hela världen idag, men jag tror jag begränsar mig denna gång till att tacka Geir, för de fina ord jag fick både igår kväll och idag. Och Marika, för de fina ord du delade mig dig av på din blogg, blev lite smårörd.

Och för att inte riskera låta som någon Miss Finland byter vi hastigt tacktalen till: "Jag kan tyvärr inte berätta mer än såhär."

Men spännande är det.

Inga kommentarer: