torsdag 11 augusti 2011

Stuff I'm in like with at the moment


Fick ett helt underbart set med Body Shower, handkräm och fotlotion från Soap&Glory av min fina faster till födelsedagen. Doftar underbart och gör kroppen så mjuk! Tack!
Vet någon om dessa produkter kan köpas i Finland också?


Just nu peppar jag mig själv med boken "Matrevolutionen" av läkaren Andreas Eenfeldt, i morgon börjar ett nytt skede för mig där jag tänker pröva ge mig in på LCHF-dieten. Har läst om dess egenskaper och hälsoaspekterna och jag hoppas den kan ge mig mer ork till träning och kanske fixa min mage så att jag mår lite bättre. Mycket annat lär jag få på köpet också så det blir spännande.

Dessutom läser jag "Bröllopsboken" av Magdalena Ribbing just nu som verkligen har ALLT vi behöver veta. Jag vet, jag är ute i god tid, men hur spännande är inte det då? :)

Inga kommentarer: