måndag 22 augusti 2011

Secrets

Hej på er! Det var ett tag sedan sist! Sådär på tal om mitt röda hår så åtgärdas det förhoppningsvis i morgon när jag gör ett återbesök till frisören. Visst, färgen var riktigt fin, och jag tycker jag passar riktigt bra i den, felet är bara det att det inte blev som jag ville ha det. Därav ändringen, ska försöka behålla värmen, men ta bort den skrikigt orange färg som uppkommer varenda gång jag vistas i dagsljus eller lampsken.



Sådär på tal om annat har jag bara jobbat, jobbat, jobbat de senaste dagarna. Jag hade en fruktansvärt rolig men låååååång arbetsdag i lördags då jag jobbade 12,5h i streck och tog hand om gamla Ollis-stammisar. Vi sprang omkring i shorts, boots och uppknutna skjortor. Matchat med mitt röda hår i två tofsar blev det en hit!

Idag, efter ett långt, tungt skift, har jag varit hemma med min småfebrige och flunssige fästman, vi var dock en vända via Minimani just och handlade en låda full med hemligheter, hemligheten får ni veta om några veckor, det är inte så snuskigt som det låter, jag lovar. Ni får helt enkelt vänta med spänning, but it's gonna be a good one.

Inga kommentarer: