tisdag 24 januari 2012

Arg idag

Idag är jag lite arg på min hund. Jag vet att man inte ska vara det men nu är jag det iallafall. Grejen är den att hon alltid kak*ar på morgonen när hon stiger upp och i morse stressade hon upp mig med att inte göra det, vilket gjorde att jag blev tvungen att lämna henne okak*ad när jag for till jobbet. Detta resulterade i att jag hela dagen varit lite smårädd att jag ska hitta någon lort i sängen när jag kommer hem 6 timmar senare. Men när jag kom hem fans inte en lort i sikte, så jag tänkte att hon har säkert rätt bråttom ut. Så vi gick ut, jag pyltade på mig lager på lager så jag inte skulle frysa. Och visst, tjejen skulle kissa, men absolut icke kak*a. Hon är för distraherad av snön, och framför allt, vad som gömmer sig i den. Så här passar jag på att slänga en elak tanke åt alla er som kastar McDonalspapper, godisrester, limsaburkar, servetter och annat skit i naturen, för bland annat så ledde detta till att jag frös tår, ansikte och händer av mig idag i väntan på att hunden skulle kak*a, vilket hon ändå inte gjorde. Så usch på er och usch på Rosa.

Over and out.

Inga kommentarer: