fredag 20 januari 2012

Rastlöshet!

Som ni såg så fick jag ju mitt korta hår sist och slutligen. Är lite ovan men det är spännande nu att kolla vilka kläder som passar till min nya hjälm. Japp, det ser lite ut som en hjälm. Men det känns så otroligt friskt nu.

Det var dock nära att jag skulle lämnat långhårig idag, min dumma idiottelefon hade tydligen bestämt att stänga av sig själv under natten trots att betteriet var fullt! Hade tid till klockan 9, och tror ni inte jag vaknar 9:05. Så jag fick snällt sitta och vänta på telefonen att vakna till liv, innan jag, sömndrucket kunde ringa frisörsalongen, ursäkta mig och få en ny tid till 10. Den hann jag till, men Rosa fick en rätt snopen promenad.
Nåja, slutet gott, allting gott!

Nu återstår en timme jobb, sen har jag tänkt gå till butiken och köpa lite gott, rom, smetana, små runda knäckebröd och vin. Fredagslyx it is! Men mer planer än det har jag dock inte ännu.
Kan inte någon komma och pigga upp mig? Idag, i morgon?
Fest, inte fest? Nånting!

Inga kommentarer: