måndag 23 januari 2012

Vardagspladder

Ibland drömmer man riktigt konstiga drömmar, och när man vaknar, så finns det inget bättre än att dyka ner igen, och ändra om slutet till sin egen fördel. Det gjorde jag inatt. Det var en skön hämnd.

Hursomhelst, eftersom min sambo anser att jag bloggar för lite kan jag ju ta och köra ett inlägg lite i hans stil.
Bildlöst och långt (men utan stavfel).

Dagen spenderas på jobbet, som vilken annan dag som helst (förutom söndagar). Ikväll, efter att jag kommit hem och har rastat min lilla hund, ska jag försöka pallra mig iväg till gymmet eller åtminstone göra lite yoga, men infrabastu skulle nog sitta fruktansvärt fint på dessa sjuka leder. Har nog inte varit så styv och öm i kroppen på länge som jag är just nu. Och Rosa duger ju inte riktigt till såna tjänster, kanske borde vi försöka träna akupunkterns konst med henne..

Måste säga att det blir rätt ensamt efter ett tag, att bara vara hemma, dag ut och dag in. Jag håller inte riktigt koll på dagarna heller. Vet inte riktigt vad som händer eller vad som är på programmet. Jag bara flyter. Jag lovar att inte börja flyta alltför mycket, då har jag snart ingen kvalitet kvar på mina dagar. Men jag måste väl vänja mig först antar jag, innan jag kan börja simma igen, eller åtminstone hittar någon ström att följa eller gå emot..

Vardagspladder... det är skönt ska ni veta, att bara låta fingrarna rymma på tangentbordet.
Försök ni med!

Inga kommentarer: