onsdag 25 januari 2012

Proteiner!

Aaah, sovmorgon idag igen. Måste säga att även fast jag jobbar 6 dagar i veckan, så är det otroligt skönt då mina dagar ändå är nästintill halverade. Jag vet, det påverkar såklart ekonomin väldigt mycket, men det är ju endast för en kort period detta gäller. Så jag kan nog hålla ut.

Morgonen började med en promenad i den bitande kylan tillsammans med min köld- och vattentäta hund som tydligen ÄLSKAR det därute. När vi kom in gjorde jag gröt för andra dagen i rad, men proteinpulver, hallon, linfrön, honung och banan - supergott! Det roliga var ju att sen nu någon timme senare klicka sig in på både Saras och Sabinas bloggar och se att de båda ätit samma sak - proteingröt. Minsann en ny boom! Men det är ju ett perfekt sätt att få i sig proteinerna på!

Inga kommentarer: