söndag 26 februari 2012

Goodnight sweetheart!

Hej på er! Har keikkaövat med Erik samt pratat med Amerika idag. Från Amerika har jag, med "lite" hjälp från sambon beställt hem 4 Mollysar för pangpris. Efter snabb uträkning av J så vann jag 800 dollar på mitt köp! Det är rätt grymt! Ett av plaggen har inte ens kommit i produktion, det känns lite häftigt. Kan knappt vänta på att få se dem, och J då.

I morgon blir det mer övning, har en supertrött hund här intill mig som gärna skulle sova nu, och det ska vi göra också, efter en vända ut på pisspaus. Annars har jag en superpigg hund som vaknar om några timmar och ska ut, och då är inte jag längre så superpigg kan jag lova.

Rosa ville testa att gå på isen idag, skrinnsko-isen vid skolan bakom vårt hem närmare bestämt, det var så halt att alla klor stod ut, men hon tycktes tycka det var lite häftigt. När jag böjde mig ner för att hjälpa henne trassla sig ur sitt koppel hoppade hon upp för att ge mig en puss, men en kloförsedd tass träffade mig i fejset i stället. Ser ni det fina röda strecket vid ögat på bilden - tack Rosa! Nåja, det kunde ju ha gått MYCKET värre!




Inga kommentarer: