söndag 26 februari 2012

Lidl tar över

I och med att nya Lidl har öppnat mittemot oss ser jag ca 20 Lidl-kassar vandra förbi fönstret varje dag, kan inte hjälpa att bli lite snål på att gå dit en vända och kolla in brödutbudet. Men nu är helgen snart slut, och en vecka med nyttigheter börjar igen, så jag kan likväl skippa detdär mjuka brödet fyllt med goudaost, eller croissanterna med nougatfyllning. Tar och packar med mig en ordentligt påse sen när jag åker hemhem på torsdag i stället.

Nu har jag övat färdigt med Erik, för en gångs skull var det svårare att välja bort låtar än att hitta dem, och nu har jag tagit en liten promenad med hunden. Gjorde en suverän laxgratäng igår som typ är världens enklaste, fick receptet av Joels mamma runt jul, den ska ätas idag, och så ska jag hacka till en sallad åt mig, så fort mina fingrar tinat och fått känseln tillbaka...

Vi hörs senare!

Inga kommentarer: