onsdag 22 februari 2012

MEGABRA

Hej på er! Hade en helt suverän och produktiv dag igår. Först var jag på en närmare tvåtimmar lång lunch med min chenf, vilket var allt annat än tråkigt. Roligt att ha en chef som känns mer som en vän.

Efter det hjälpte jag till med att dra upp lite nya klädställningar hit till butiken, plus en massa lådor fulla med nyheter! Nu är det verkligen fint här! Efter det sprang jag hem och hämtade min älskling och vi tog en långpromenad i vårvintersolen längs med stranden, vi funderade en vända på att gå ut på isen, men ångrade oss lika snabbt, fegis som jag är...

Efter promenaden dumpade jag av Rosa hemma igen och sprang sedan till stan för att sluka en fastlagsbulle innan Sabina slutade jobbet. När hon väl var färdig skyndade vi oss till Sportia och både hon och jag "fyndade" träningskläder. Jag, liksom Sabina hittade ett par träningslcaprin som satt som gjutet på rumpa och ben, det kändes mer som second skin. Efter det fick Sabina för sig att vi skulle iväg till Gina Tricot också, och förstå vår förtjusning när vi upptäcker att de börjat med sportkläder även där! Billigt och bra! Så vi köpte även varsin sportbehå och tillhörande topp! Men det är nog så, att man får mer motivation av snygga träningskläder, ytligt men sant. Och för att prove the fact så gick jag såklart till gymmet och drog ett pass och en halvtimmes infrarödbastu, innan jag, svag och skakig, men oerhört lycklig dimper in genom dörren och möts av en än lyckligare hund.

En superdag igår alltså!

Ska fortsätta i samma anda idag, efter jobbet tar jag hunden på långpromenix, sen blir det gym. KUL!



Inga kommentarer: