onsdag 22 juni 2011

Goodnight sweetheart

Hemkommen, dagen var inte särskilt lång, men vi satt och räknade tippin efteråt, så det tog längre än väntat. Men nu har jag ytterligare lite cash inför midsommarens Sverigeresa...

Det ska verkligen bli otroligt skönt att komma bort, bara vi två. Få andas lite, och bara ta tid för varandra, sitta i parken, äta gott, strosa omkring på stan utan något särskilt mål i sikte... Det behöver vi. Och så får jag ju dessutom träffa barndomsvännen min, som jag saknar alltsomoftast.

Som vanligt är jag inte det minsta trött efter mitt skift, då jag borde sova. Marta och jag ska ta lunch i morgon och före det har jag tänkt hinna med en powerwalk, så jag borde ju lägga mig nu. Men jag får ingen sömn förrän lägenheten är sval nog, så jag får sitta och vänta på att det nyöppnade fönstret ska göra sitt...

Hjärtat ligger och sover, säkert sen många timmar tillbaka, det är lite trist ibland att man inte ses så mycket. Samtidigt lär man sig att uppskatta den tid man får så mycket mer. Jag tröttnar aldrig på den fina människa jag fått lyckan att lära känna,
och sist och slutligen blir det nog himla skönt att krypa ner under täcket med honom. So I think that's what I'll do... soon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sara jag vill int vara elak men på sant. Tror du att han sku int vara otrogen mot dej då ni börjat så att han var otrogen med mej mot sin ex... Av alla männikor sku du måst veta hur de slutar...