tisdag 7 juni 2011

På bättringsvägen, lagom till det fina vädret

Det har varit lite dåligt på inläggsfronten de senaste dagarna, största anledningen har nog varit att jag varit sjuk och inte riktigt orkat lyfta huvudet från kudden förutom i extrema nödfall.
Men detaljer om exakt hur sjuk jag varit och hur mycket slem jag haft(har) i huvudet tänker jag bespara er.

I stället fokuserar vi på den fina vecka vi har framför oss. Det är sommar ju! Jag har tänkt ta mitt pick och pack (handduk, tidning, vattenflaska, solglasögon) och gå ut till stranden. Har bara gått förbi där med hjärtat en gång men då låg det ännu is en bit ut från stranden, och sanden var inte särskilt mjuk och varm. Nu hoppas jag den överträffar mina förväntningar. Ska försöka dra med mig några "Strampisar" också, de som är lediga eller börjar sent iallafall. Ikväll blir det jobb igen, men jag hinner njuta några timmar före det. :)

Inga kommentarer: