måndag 20 juni 2011

Soon to be finished...

Nu tänker jag sätta mig vid pianot och försöka få något gjort.. Motivationen är ej på topp just nu.
Men någonstans måste man ju börja. Nedan får ni ju även en liten sneak-peek på hur det börjar se ut härborta. Men ny soffa bör inskaffas, pianot ska få en ny plats, hyllor ska sättas upp och inskaffas, och köket, jag det ser ut som en katastrof för tillfället, men snart, snart börjar allt vara på sin plats! Ska bli så himla spännande att se slutresultatet!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur träffades du & J? :)

Saray sa...

Det är väl ingenting att ljuga om, vi träffades när jag jobbade i Blossom-affären i Kokkola, några dagar före jul. Han kom dit två dagar i rad och handlade julklappar, den andra dagen gick han omkring ovanligt länge bland alla saker, och när butiken var tom kom han fram och köpte tre paket, och började sedan prata med mig. För mig klickade det direkt, jag föll platt kan man väl säga, så jag tog reda på hans nummer, skickade ett meddelande åt honom, och sen började vi hålla kontakten... :)