fredag 29 juli 2011

Catnap



Hello guys! Hur är det med er? Med mig är allt suverän, de senaste dagarna har jag lunchat med vänner och fästman och hjälpt Fanny med att städa samt legat och lapat lite sol. Jobbar har jag ju förstås men det nuförtiden är sakerna ovan de som skiljer sig från min vanliga vardag så jobbet kan ni ju ta för givet att jag är på då jag inte skriver lika mycket här.

Hm, idag lunchade jag med Joel innan han åker iväg till Rovaniemi, och vi kunde inte hålla oss från att börja fundera på bröllopet som förhoppningsvis infaller sommaren 2013, gästlista, mat, lokal med mera. Det är ju helt sjukt mycket som jag vill förbereda och fixa så varför inte börja två år på förhand?

Det lär bli en rejält tuff helg i helg, vi har bröllop och jag jobbar nu konstant ända fram till onsdag med start klockan 17 ikväll. Jag skulle egentligen ha varit ledig i onsdags men vi insåg ganska snabbt på plats att det inte skulle gått utan oss som kom dit på vår lediga dag..

Nu ska jag ta en liten tupplur, sen ska jag vika lite kläder.

Ha de bra! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, Grattis! här går det undan minsann! En sekund hemlig friare och nästa sekund planerar du bröllop.. haha :) Lycka till!

Saray sa...

Haha, jag vet, sådär är det då man håller hemligheter för länge.. :P Bröllop blir det nog inte förrän 2013, men superskoj är det ju alltid att bolla med idéer lite.. :)

Anonym sa...

Jo visst ska man ha idéer och drömmar! Glad för din skull! ;)