söndag 24 juli 2011

Good news!


Ojojoj, en vecka har gått och jag har haft en sån otrolig bloggtorka! Nu är jag tillbaka iallafall, lyckligare än nånsin förr. Har spenderat Jakobsdagar på scenen och på villan med älsklingen.

Spelningen igår och i förrgår gick suveränt! Känns verkligen som om jag och Erik levererade, ska försöka ladda upp någon av låtarna vi spelade på Gågatan i fredags, lite beroende på hur kvalitén blev...

Och vetni, jag har ännu en trevlig nyhet! Dagen efter min födelsedag, vet ni vad som hände då?
Jo, vi förlovade oss, jag och Joel! Fatta lyckan!? Jag lever i ett rus just nu! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tell us more about it!!! :)

Anonym sa...

Stort grattis Sara, jag är så glad för din skull!
Lillemor

Anonym sa...

Stort grattis! Lycka och kärlek önskar jag er!

h. läsaren

Malin Nyman sa...

Men! Vad är det mina ögon ser? Har ni gått och lovat bort er till varann?! :D GRATTIS! Även jag önskar få höra mer om detta? ;)