måndag 4 juli 2011

MY FEET!

Vaknade klockan 07 när J gick till jobbet. Var verkligen pigg som en mört och tänkte stiga upp då för att verkligen inte missa något av mina två lediga dagar. Men så slöt jag ögonen för en liiiten liten stund, och tänk så tokigt det kan gå! Jag somnade förstås om för att vakna nu, fyra och en halv timme senare..
Men man kan lugnt säga att jag behövde den långa natten. På två dagar i streck har jag jobbat 23 timmar. Det gör så ont i mina fötter och jag har fått en massa sår och fula knölar så idag är det minst sagt dags att köpa mig ett par vettiga skor. Det och mycket annat ska göras idag!
När Joel kommer hem cyklar vi iväg till Säde för lite snabb REAshopping. Köket är näääästan helt färdigt nu så nu börjar det bli dags att fokusera på de andra rummen, främst då vardagsrummet. Sakta men säkert börjar det bli ett hem härborta. Snart.

Nu ska jag försöka bestämma mig för om jag ska gå ut i parken eller om vädret snart blir molnigt och jag helt enkelt fördriver tiden vid pianot tills Joel kommer hem.

Vi hörs senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

va kul att det går bra för dig! men kan du inte ta och berätta lite om hur du och J träffades och bor du nu på heltid med honom? ;)
Trevlig sommar!