söndag 31 juli 2011

Natural blues

Hej på er! Tänkte checka in här innan jag och Joel kryper till kojs. Har haft så sjuka ben idag att bara berörelse har varit en plåga. Ligger dock för tillfället med en otrolig lyx vid mina fötter; jag får nämligen halvkroppsmassage i form av benknådning, vilket gör underverk åt mina sjuka stockar till ben. I morgon ska jag försöka mig på lenkki igen och se om jag klarar några metrar till...

I morse försov jag mig och fick panik till jobbet, hann dock i tid tack vare J, men det är ju klart att man är trött om man slutat jobbet halv tre, somnar fyra, och ska i jobb igen till 10. Nåja, jag hann i tid och hade en av tidernas bästa dagar, mina terasskollegor blev nästan irriter§ade på mig och det gick till och med så långt att Marika sa något i stil med: "Hördu Sara du e så positiv att de nästan e äcklit!"

Sen började huggen i bröstet igen, då var det inte så skoj längre och jag fick sluta kort efter det. Det fick bli match med Joel, mor och far och Tillman som kommit från Jeppis matchen till ära. Lycka är att ha så underbara föräldrar!



Nu ska vi börja se en film och sen blir det sova, är så himla trött!
Denhär låten av Moby eller Porcelain av dito vill jag gärna försöka göra en version av i morgon...

Inga kommentarer: