måndag 11 juli 2011

Småkrämpor


Hej på er! Känns som ett tag sedan igen... Idag har jag (eller egentligen Joel) äntligen tagit mig i kragen och dragit mig till sjukhuset för att kolla upp åtminstone en av mina krämpor - magen. Kom hem med två recept, och ett plåster i armen, blodprov är verkligen värst, men tur att man hade en toppensjuksköterska och en toppenpojkvän som tagit ledigt tre timmar från jobbet för att kuska mig fram och tillbaka.

Idag hände en liten till grej som kan sättas till listan över krämpor och andra småproblem, vi kollade film i sängen, jag lutar mig bakåt fram och tillbaka och när jag väl drar upp mig i sittande ställning igen hade tydligen hjärtat bestämt sig för att böja sig ner och pussa mig, pinsamt nog krockade vi halvvägs och vi har nu varsitt svullet öga, eller ögonbryn för att vara exakt. Jag hade, som vanligt, turen att få den värsta smällen och det ser ut att bli en fin liten blåtira lagom till morgondagens skift. Kul va?

Inga kommentarer: