onsdag 13 juli 2011

Going to Vegas again!

Fem ynka minuter kvar, sen är jag förbi halvvägs till 40. Jag gillar det inte så värst, men försöker låta bli att tänka på det. Alla blir vi ju äldre. Men man kan ju hålla kvar barnasinnet så länge som det bara går iallafall.

När jag kom hem från jobbet hade Joel varit helt fantastisk! Hela lägenheten såg som ny ut än en gång, den hade verkligen förvandlats! Soffsängen vi köpt från IKEA var helt och hållet färdigbyggd, allt var på sin plats. Kan man inleda den nya åldern på ett bättre sätt?

Nu ska jag spendera min sista minut med min älskling, går allt som jag vill kommer han nämligen aldrig mer få kyssa en 20-åring.

Vi hörs i morgon, då kaaaaanske jag kan hinna med vår lovestory..
Om inte dagen blir fullspäckad med annat underbart vill säga.

HÖRS!

Inga kommentarer: