onsdag 6 juli 2011

The past few days

Hej på er! Har haft två lediga dagar i njutningens tecken. Iförrgår tyckte J att vi skulle sätta stopp för mitt lidande, så sagt och gjort, vi drog in till stan och J köpte mig ett par minst sagt vettiga arbetsskor. Det första som händer på jobbet ikväll är att jag tar mina fördömda, plattbottnade, missformade H&M-ballerinas och slänger de i Stampens sopnddkast. Inte en dag till ska mitt arbete behöva lida för att min kropp lider på grund av dåliga skor!

Efter att de nya skorna satts på fötterna för invigningsrunda drog vi iväg till Citymarket för lite veckoshopping. På kvällen gjorde jag sedan en helt fantastisk kyckling med ugnsgrönsaker, getost och rosmarin. Jag överträffade verkligen mig själv big time!
Igår fortsatte det i samma veva med att vi bakade ett bröd med äpple, valnötter och russin. Suveränt!

Oj, och så cyklade jag (med nypunkterad cykel) och J till Säde i måndags där vi köpte lite smått och gott till hemmet. Kan visa sen! :)

Nu ligger jag på bakgården och njuter av en bra bok i gräset. Det är lite molnigt men det lär bli en av de enda bra dagarna denna vecka aå jag passar på att njuta för fulla muggar. Njut ni också!

Inga kommentarer: