onsdag 27 juli 2011

Hos Nina

Gosh! Har verkligen varit himla aktiv idag känns det som! Började med att städa halva lägenheten (Joel städade första halvan igår), och efter det blev jag hämtad av killen min för att gå och kolla in kakel. Vi hittade några provbitar som jag godkände, sen hann jag inte med mer än att J helt enkelt fick köra mig till Panorama där Nina väntade, åt en superlunch med glass till efterrätt, såklart.
Efter maten "fyndade" jag ett par tygkängor från Vagabond som jag länge dreglat efter, sen gick vi hem till Nina och nu sitter vi och jäser i soffan och jag har fått låna en iPad för att skriva detta! Guud vad jag blir snål på en egen efter lite knappande på denna! Så himla lyxigt att ha med en sånhär i väskan, som bloggdator skulle den iallafall vara helt idealisk!

Om en och en halv timme börjar jobbet, gissar på en lång och rätt tung dag. Men tid är ju pengar.

1 kommentar:

Sonja sa...

Heeej, sku bara säga att min bloggadress har ändrats till sonjasvardag.blogspot.com :)