söndag 13 maj 2012

Mellow..



Hej på er. Tomt har det varit här de senaste dagarna. Ett resultat av för mycket på gång.

Har tagit en vända via Jakobstad och firat mor med lite KorvGöransmat och lite golf. Nu har jag kommit hem igen och väl hemma hittade jag Jenna i köket på alla fyra under köksbordet i full färd med att dammsuga upp vartenda lite dammkorn. Fick direkt lite städinspis så vi drog en städrunda sådär på kvällskvisten och nu känns det här stället otroligt mycket mer harmonsikt, trots att vi knappt har några möbler. Vardagsrummet täcks av min stora gröna matta och en fotölj står i hörnet. Väldigt pitoreskt med andra ord. Men det tar sig...

Idag har jag för övrigt varit otroligt trött och sur, har sovit dåligt men det har vänt lite nu när lägenheten är renare.. I morgon jobbar jag bara några få timmar så jag ska se till att vara produktiv.

Nu har jag babblat färdigt för ikväll. Ska ta och umgås lite med Jenna och Johnny och njuuuuuta av vårt vackra kök med en kopp te.

Inga kommentarer: