tisdag 15 maj 2012

Waffles




Hallå! Idag var ju dagen då jag tänkte få mycket gjort inför min flytt till Jeppis. I och för sig har jag fått en hel del gjort... hämtat kebab från Pizzerian under oss, promenerat hunden, hämtat våffeljärn från gamla lägenheten, tagit ett bad, druckit ett glas vin, gjort våffelsmet, gräddat våfflor (läs gräddar ännu våfflor), det blev en stoooor sats minsann, som nästa på schemat har jag tänkt försöka få med mig Jenna till Ollis för att "fira" min sista natt här. Är lite deppig över det, om jag måste vara ärlig.. vill inte hem. Men 80s keikkan på lördag och jobbet på golfbanan på torsdag är ju något jag får se fram emot. Men jag kommer sakna Vasa, och alla som finns i staden...


Kör på fotosession av mitt stora hår och mitt nya snygga linne mitt i våffelgräddandet. Våfflorna blir bättre så...

Inga kommentarer: