tisdag 15 maj 2012

Two more days



Hej på er. Vaknade med enorma påsar under ögonen och jag kan helt ärligt säga att jag inte varit sådär trött på länge som jag var i morse. Fy sjutton säger jag bara. Hatar att vara trött, särskilt som man ändå känner att man gått och lagt sig i god tid.

Konstaterade idag att jag har endast två dagar kvar på Seven Roses för detta halvår.
Sen tar Marta över och jag kommer att åka hem till Jakobstad. Kan helt ärligt säga att jag inte är särskilt pigg på det. Har i princip alldeles nyss börjat på ny kula här, Rosa har börjat vänja sig vid att bo någon annanstans, och jag med för den delen. Jag är ju inte ens helt inflyttad ännu.. Och nu ska jag alltså åka igen.

Men det är ju helt och hållet mitt eget val, så jag får göra det bästa av det, och jag säger inte att sommaren i Jakobstad kommer blir händelselös. Massor av roliga spelningar och program ligger på schemat, och det ska bli skönt att landa en stund. Tror jag kommer må bra av det.

1 kommentar:

sis sa...

du far ju va med mig alskade syster !:) kram